Monday 27 August 2012

Wyniki Wyzwania#41 - Leporello

Witajcie :) Chyba już najwyższa pora żeby ogłosić wyniki wyzwania Leporello. Cieszę się, że dzięki niemu część osób miała okazję zapoznać się z tą formą - mam nadzieję, że na stałe zawita ona w waszym scrapowym repertuarze ;)

Nasz Design Team postanowił wyróżnić tą oto uroczą pracę, której autorką jest Edith:



Gratulujemy, bannerek należy do Ciebie :)


Kupon wylosowała natomiast Jyoti - gratulacje :)



Pozdrawiam i zapraszam na nowe wyzwanie, które ukaże się za kilka dni. Przypominam również, że nadal trwa zabawa upcyklingowa prowadzona przez Martynę :)

ankan



6 comments:

  1. Dziewczyny gratuluję :)
    Edith, świetna pracka, też była moim typem. Rzeczywiście super :)

    ReplyDelete
  2. Jak najbardziej zasłużone wyróżnienie ;) Gratulacje Edith ;)

    ReplyDelete
  3. Ja? No tego w życiu się nie spodziewałam ! Bardzo, bardzo dziękuję!!!! :D:D:D Jyoti- gratulacje ! :)

    ReplyDelete
  4. O matko! Ja dopiero teraz zobaczyłam, że wygrałam bon!!!!! Dziękuję:D

    ReplyDelete