Monday 6 August 2012

Podsumowanie wyzwania #39 - Coś nowego

Witajcie!
Szalenie dziękujemy Wam za udział w wyzwaniu "Coś nowego". Zdaję sobie sprawę, że nie było najprostsze dlatego bardzo doceniam, że zdecydowałyście się go podjąć. Wasze prace jak zwykle urzekają i są niezwykle różnorodne. Trudno było podjąć jednomyślną decyzję, ale zdecydowałyśmy że bannerem dla najlepszej pracy w tym wyzwaniu nagrodzimy...


Spójrzcie jak piękną pracę przygotowała:



Natomiast bon do sklepu wylosowała...



Gratulujemy Wam dziewczyny :)

W sprawie realizacji bonu proszę o kontakt na maila:
patrycja@scrapki.pl

Nie przerywajcie twórczej zabawy i spróbujcie swoich sił w wyzwaniu Kolorowego Ptaka

6 comments:

  1. oj widziałam już to cudo wcześniej u Nordstjerny...
    opad szczęki totalny...
    w 1000% zasłużone wyróżnienie.

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! :)

    ReplyDelete
  3. MI też bardzo podobał się zwycięski żurnal! Kolory cudne, gratuluję!

    ReplyDelete
  4. Praca Nordstjerny powala na kolana. O takim żurnalu można marzyć!
    Dziękuję za wylosowanie mnie, jestem w szoku, lecę na mejla.

    ReplyDelete
  5. Napisałam mejla, niestety nie mam odpowiedzi.

    ReplyDelete